Märkligt

En stund sen hände något ovanligt. Lilla A somnade mitt i maten, sen protesterade hon inte heller då jag la ner henne i sängen. Det har inte hänt sedan december. Under julledigheten hemma på landet vande sig Lilla A att somna utomhus i vagnen. Efter det har jag dragit vagnen ute i diverse trevliga och mindre trevliga väderlekar minst två gånger per dag.

Nu går jag lite oroligt hemma. Vågar jag sänka TV-ljudet eller vaknar hon då? Ska jag dra för persiennerna eller ej? Är detta en reträtt i utvecklingen som tyder på ett större språng är på kommande? Kommer hon rent av att gå då hon vaknar? Eller beror det enbart på att hon vaknade redan halv sex? Antagligen.

Jag morskade till mig och fick i alla fall ett bildbevis.


Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Under kan ske. Även jag kan trösta dig med att du antagligen får gå ut på eftermiddagen och skutta igen:D Men vackert så.:P

2009-04-20 @ 12:49:21
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Tack för ditt stöd, det känns genast bättre=) Då är det också lite synd om dig, med skitlasset alltså. Hoppas sambon kommer fort då, så att du inte behöver byta:P

2009-04-20 @ 16:28:29
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0