Men det var väl på tiden! Grattis!

När blir det min tur egentligen? När ska jag bli friad till?

Först kom glädjebeskedet att min kompis förlovat sig, sen får kronprinsessan sin prins, sen spontanfriar morgonens trissvinnare.

Det närmaste min kära är ringfingret, är lilla A:s!
(Numera är jag ständigt på andra plats.)


Kan dröjsmålet ha något samband om alla skrönor jag dragit? Att förlovningsringen ska vara värd två månadslöner? Måhända. Sen vill jag ju bjuda på ett hejdundrande bröllop också.

Kommentarer
Postat av: Pia

ja förlovad är jag, men det är nu 11 år sen jag fick den ringen, så vore det inte på tiden att man får en till???

2009-02-26 @ 08:48:23
URL: http://livolangtan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det tycker jag allt! Du får sätta lite press på snubben! ;)

2009-02-26 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0