Min akilleshäl

Jag har duschat, ätit, fikat, lekt, tömt diskmaskinen och vikt halva tvättberget. Sen för att locka mig ut i solskenet beslöt jag att gå till Barnkammaren (nytt och begagnat). Jag skulle köpa några sommarklänningar åt Lilla A som jag tummade på i helgen. En fanns kvar.

Har jag berättat att jag är svag för klänningar, realisation och second hand?


25 kronor var reapriset för denna begagnade klänning.

Lilla A har nu sex klänningar till sommaren, men inte ett enda annat plagg i storlek 80. 

Kommentarer
Postat av: Pia, Nova & Tindra

jag har heller nästan inga kläder i storlek 80 till sommaren.. :( Borde börja shoppa snart! Men så ska vi ju till Sthlm i april, kanske man hittar några fynd där! :)

2009-03-18 @ 07:23:08
URL: http://livolangtan.blogg.se/
Postat av: Nina

I sthlm hittar kan man hitta många kap! :)

2009-03-19 @ 14:44:46
URL: http://somlillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0