Då katten är borta

Sambon fick ikväll ledigt för att gå ut och svira med sina arbetskamrater. Vilken snäll husfru jag är. Å vad jag ser fram emot alla fester jag ska gå på nästa år. Sista året som student. (Herregud!) Jag ska inte missa en enda, ty jag tar min professor på orden:
"Det finns omtenter, men inga omfester!"

Lilla A och jag gick på restaurang ikväll. Konstigt nog valde jag min favoritmat. Pizza. En gång i veckan (minst) äter jag härligheten. Lilla A brås på sin mor, för pizzakanter går ner i den lilla kinkiga magen. Hon lever bra. Mild havregrynsgröt med plommonpuré, smörgåsrån, bröstmjölk och pizzakanter. Variation förnöjer!

Lilla A sover. Jag ska blanda till dippen. För att alls hitta motivation till att plugga en fredagskväll måste jag få chips.
(Snart ska jag sluta med sånt som inte Lilla A ska få rutin på.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0