En vecka till

Jag viker gårdagens lass med tvätt med ishockeyn (som sambon tittar på) i bakgrunden. Jag ska rensa ut de plagg som Lilla A nu är större än.

- Denhär då? Är den för liten?, frågar jag sambon och viker bondgårdsbodyn omsorgsfullt.
-  Njä, inte riktigt än va? svarar han fastän den är i storlek 2-4 månader. Jag lägger nöjt den med i samma hög som storlek 74/80 bodysarna.
- Denhär då?
- Ja, den är för liten. Den stramar över axlarna.
- Hm, hummar jag och lägger den överst i högen med de för små kläderna. Jag tar snabbt tillbaka den och flyttar den till högen som fortfarande är i användning.
- Jag var inte redo än, viskar jag och sneglar på sambon.


Kommentarer
Postat av: Pia, Nova & Tindra

Känner igen detdär.. det är allt lite vemodigt att resna bort de små kläderna..

2009-05-07 @ 15:18:02
URL: http://livolangtan.blogg.se/
Postat av: Pia, Nova & Tindra

*rensa förstås, och inget annat..

2009-05-07 @ 15:18:28
URL: http://livolangtan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0