Nya nattningsrutiner

Lilla A har fyndigt hittat på nya sätt att förhala John Blund. Kasta nappen (napparna) på golvet för att sedan snabbt be (skrika) om dem är svunna tider.

Numera klär hon av sig "tipptipp" (pyjamas såklart!) och leker oskyldigt i några minuter. Sen viner det i spjälsängen, som börjar bli några decimeter för låg och fröken tycker det är för kallt. Förälder hjälper till att klä på och rumban börjar om.
Häromkvällen var jag i köket och tyckte det var himla märkligt att hon tjöt av skratt i sängen. Jag lät henne hållas trots att det lät som det speciella skrattet. En kvart senare och massa finurliga skratt senare gick jag och skulle klä på henne pyjamasen. Trodde jag. Jag har mycket att lära som förälder än.

Lilltjejen hoppade runt i sängen totalt nakenfis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0