Kultur

Gårdagen var riktigt fin kylan till trots. Vi promenerade i solskenet längs vattnet, gick på konstutställning, besökte auktionsverket, lunchade i saluhallen, shoppade lite, fikade och umgicks. Lilla A hängde givetvis med på allt. Hon är nöjd bara hon får mat, torra blöjor och får krypa av sig emellanåt.
Denna förmiddag är lite segare (jag nästan tre glas vin!) efter en mycket rolig kväll. Sambon och trollet sover, jag myser av lugnet. Eftermiddagen lär bli minst lika fin som gårdagen.

Lilla A hänger dessvärre lite snor igen. Hon har varit lite varm från och till i veckan, men eftersom hon inte varit hängig (eller snorig) har jag ej tagit tempen på henne. Jag litar på att hon säger ifrån om hon är sjuk, precis som mig.

 

(Jag måste bara kommentera min rubrik. Vid flertalet inlägg har dito varit rubrik. Jag trodde ej att jag var någon kulturnisse. Ibland överraskar man sig själv.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0