Oskyldigt blå



äro de stora hundögonen. Jag tycks blogga ihjäl er ikväll. Pappan jobbar natt och Lilla A somnade redan kl.23 ikväll. Lyx. Jag tar tillfället i akt och går genom senaste månadernas fotoskörd.

Gårdagens ord är "Titt" som i tittut. Snart är det aktiva ordförådet uppe i tvåsiffrig summa. Mamma, pappa, hemma, tack (ibland tatt), pupp (puss) är de ord som finns i alpaphetpåsen. Något jag glömt?

Edit: Bland de viktigaste orden glömde jag - hälsningsfraserna! Hej och hejdå säger Lilla A ibland.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Brukar läsa om era bravader nu som då. Är tyvärr lika som många andra och dålig på att lämna hälsningar. Har svurit på att ändra mig, så nu skall jag lämna en liten hälsning :)



Härligt med gotlandssemester, jag vill också fälja med!

/Jessica

2009-07-22 @ 12:36:37
URL: http://mammajezzica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0