Perfekt personkemi

Det tål att upprepas. Min BVC-sköterska måste vara den bästa! En timme pratade vi i mun på varandra idag. Ny energi till att bemästra lilla A:s matvägran bara forsade över mig. Att ha en så likasinnad och fördomsfri sköterska är, tror jag, få förunnat. Kunde jag , så skulle jag, rekommendera alla mina vänner att gå till henne.

Om jag (vi) ej lyckas vända på den dåliga matspiralen i veckan, får jag ringa för en ny energikick. Annars ska vi ses om två veckor för vidare matstrategi.

Jag brukar längta till kontrollerna. Sambon vill jämt att jag berättar om rådgivningsbesöken i detalj. Hon lägger ner sin själ i sitt arbete och det strålar igenom. Bättre sköterska kunde inte lilla A ha. Ibland hittar man pärlorna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0