Tuggplugg



Lilla A håller tungan rätt i mun. Koncentrerat försöker hon obemärkt klättra upp i fotografens famn för att kladda på objektivet. Lyckandefrekvensen på obemärkt är nästintill obefintlig.

Idag har jag återupptagit de kliniska studierna vid skolan. Nervös så som få tog jag hela familjen med mig och åkte ut till betongen.
Jag upptäckte att tandläkartakterna fortfarande fanns och att det inte alls kändes som att det var tio månader sen sist (skrämmande, vart har tiden då tagit vägen?). Slutförandet av pedodontin känns kul och utmanande. Mitt egna jag finns någonstans bakom mammajaget.
Lilla A trivdes bra med sin pappa, krypandes på de orangea kuddarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0