Tyst

Tyst är det här.

Ni minns kanske att jag tidigare ojat mig över vår dator som var på upphällningen. Datorn dog för en vecka sedan. Helt svart. Eftersom varken jag eller sambon är datahajar, så är sambons laptop fortfarande svart.

Vi har istället tagit i bruk min gamla ThinkPad. Den köpte jag (okej mamma) hösten 2004. Begagnad.

Jag har skäl till tystnaden. Vi surfar en sida per kväll. Facebook, bloggen och andra sidor är för avancerade för min klippa.

Men min dator funkar i alla fall.

Lilla A har avancerat i veckan. Hon springer, leker svårare, somnar själv igen, säger traktor (är man från landet så är man), pratar om att ringa och äter indiskt.

Vid ibruktagandet av min raritet fann jag denna.



Gravidmage nitton dagar innan ankomsten av Lilla A.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig mage! Känns som eeeevigheter sen!

Skicka gubben till databutiken på uppköp så att du kan uppdatera oftare! ;)

2009-10-23 @ 14:21:00
Postat av: Nina

Nej, han måste spara! Snart är det jul o. min lista är redan lång!

2009-10-23 @ 15:13:23
URL: http://somlillamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0