Längtar, men ändå inte



Det är nästan så att jag har lite hemlängtan då jag går genom de tusen bilder jag tagit på vår semester. Hur ska jag någonsin komma ifatt? Åland, Finland, Skåne.

De närmsta dagarna jobbar i alla fall sambon natt och sover dag. Jag och Lilla A ska alltså styra upp hemmet i levnadsskick igen och förbereda för nästa resa. Gotland på torsdag!

Men ska erkännas att jag ser fram emot de dagar vi ska pula på i hemmet. Ni kan det välbekanta mottot om hemmet i spel mot att vara borta. Segraren är given.


Kommentarer
Postat av: Eva [Marius mamma]

Tackar och niger.



Vad ni ränner på nu också!=) Hade ni en lyckad Finlandstrip i övrigt!

2009-07-19 @ 18:48:45
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Äh, jag tryckte enter i misstag innan jag ens hade skrivit föregående kommentar klart. Spamma eller hur var det?! Det där med att komma hem med skitigt innehåll i väskorna måste nog vara det värsta som finns.



Och förresten så har tösen blivit stor och kavat!

2009-07-19 @ 18:51:17
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0