Grattis Lilla A!



Vi drömmer idag också. (Underbara bilder syster!)

Den största orsaken till varför inga bilder finns på mig är att sambon är fruktansvärt dålig på att ta kort. Måhända han tröttnat på kameran eftersom jag alltid tar minst hundra bilder då kameran är framme. (Megasvårt att lära sig inställningarna på en systemkamera!)

Dagen innehåller eventuellt bilköp (för spontangästerna), loppisrunda för mig, renoveringstalko av bostad hos kompis och namnsdagsfirande på kvällskvisten då sambon återvänt från sin jour.




Grattis på namnsdagen Lilla A!

Sällan har jag träffat på föräldrar som haft sådan namnbeslutsångest. I juni, juli, augusti och september velade vi. Vågar vi verkligen? Kommer det att passa henne? Tänk om hon blir missnöjd? Hur kan alla andra besluta så snabbt och vissa innan barnet ens har fötts? Så en fredagkväll satt vi såsom många andra kvällar vid matbordet och diskuterade. Men den gången rådde ingen tvekan, vår dotter är Aina Sigrid Johanna. Efter femte september slapp vi vika ner blicken och svara undvikande på frågan om vad hon heter. Idag känns namnet helt rätt.

Kommentarer
Postat av: Pia & sessorna

Det är ett supersött namn på en supersöt liten tjej!! Vilka fina bilder! :)Ha en skön lördag!

Vi kommer att fara ut till villan en sväng och grilla, trots att vädret är mulet och grått.

2009-06-13 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0