Ingen bloggtorka

Det är tyst är på bloggen eftersom sambon har beslagtagit sin laptop det senaste dygnet. Snart reser den dessutom i väg till södra Sverige och stannar där tills lördag kväll.

Min IBM Thinkpad med minst tio år på nacken klarar inte av nymodigheter som blogg programmet, ej heller facebook för den delen. Jag som hade sett fram emot två ihärdiga dygn av bloggande. Vilken tur att jag fortfarande kan läsa andras bloggar, om än en aning långsamt.

Eftersom sambon ska få resa iväg och sova två nätter på hotell ringde jag in en kompis från civilingenjörs studietiden. Hon ska få äran att vakna x antal gången inatt. Sen för att maxa tiden med roligheter (och köra slut på mig) ska Lilla A och jag på kalas imorgon kväll. Lördagen är fortfarande under planering.

Vi ses på lördagskvällen alltså. Ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0