Just snyggt!

I fyra dagar har jag undrat VEM som smittat mig med influensan. Ikväll uppdagades det.

Morfar hade influensa en vecka innan mormor kom hit. Hon kunde det inte vara eftersom inte hon insjuknat. Över en vecka kan inte smittan finnas kvar utan att ge några symptom sa min kunskap mig.

Pusselbiten som fattades var att mormor är vaccinerad! Hon var alltså smittbäraren. Aaaagh!

Aldrig har jag varit så slut, så utmattad såsom de senaste dagarna. Ena dagen våndades jag då jag nästan började tro att jag gått in i väggen. Det var innan jag tog tempen, 39,2 grader (efter en panadol)!

Idag har jag legat kring 38 grader, vilket fört med sig en friskhetskänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0