Äntligen mamma igen



Lilla A har under mina studier fått full uppmärksamhet av sina barnvakter. En aning bortskämd med leksällskap har hon blivit. Bara mysigt tycker jag än så länge. Saknaden av dottern har varit mycket större än jag någonsin anat under mina skoldagar.

Lilla A har efter nya lekintryck lärt sig en hel massa roligheter. Brum brum kör hon runt med lastbilen. Hon klättrar i leksakslådan. Papapapap säger hon och vill läsa om Alfons och pappa. Hon gillar att stå i centrum och få underhålla. Allt möjligt bus hittar hon på för att få publiken att skratta. Hon är dessutom riktigt duktig på att stå utan stöd(fastän hon inte vet om det). Det är bara det att hon aldrig släpper taget.

Efter en rekordlång eftermiddagsvila häromdagen började Lilla A helt plötsligt prata på ett helt nya kombinationer. För det mesta fattar jag inte vad hon menar, men det är tydligt hur hon försöker bli förstådd. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0