Vad och hur gör man?

Första lediga vardagen sedan föräldraledigheten. Första ensamma dagen sedan dagen innan Lilla A:s födelse. Första lediga, ensamma dagen hemma sedan urminnes tider.

De potentiella alternativ som finns:

grovstäda

tvätta fönster åtminstone

ordna med papper

plugga till tentan som är på tisdag

sova

titta på TV

läsa ifatt tidningar, böcker och annat som åsidosatts de två senaste åren

gå på stan och leta examensklänning

gå på loppisar och antikaffärer utan att vara livrädd att Lilla A skall vakna, riva ner nåt eller ställa till med en scen



Nåt ska jag väl göra. Hoppas jag. Fem timmar kvar...


UPPDATERING: Av ovanstående hann jag gå på en loppis och läsa lite till tentan. Utöver det åt jag lunch i god ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0